niedziela, 6 kwietnia 2014

Wielki powrót

Hej...
Dzisiaj uświadomiłam sobie jak ja potwornie dawno nie pisałam posta. Mam nadzieję, że jeszcze pamiętam jak się to robiło...
No ale generalnie post  DUM DUM DUMMMM...!
TAG: FILM CRITIC
Czyli z grubsza wszystko co lubię, oglądam, kocham i nienawidzę w filmach. Zaczynamy ^^

1. Jaki jest Twój ulubiony gatunek filmowy?
Wydaje mi się, że najbardziej lubię filmy katastroficzne, romanse i dramaty.

2. Najlepszy polski film?
Uwielbiam filmy "Lejdis" i "Galerianki"

3. Najlepszy film zagraniczny?
Mam wiele ulubionych:
"Charlie"
"Szczęściarz"
"Księżniczka i żołnierz"
"Ostatnia piosenka"
"Pamiętnik"
"Twój na zawsze"
"Ósmoklasiści nie płaczą"
"3 metry nad niebem"

4. Najgorszy polski film?
Nie spotkałam się jeszcze z żadnym aż tak słabym, ale nie podobało mi się "Bejbi Blues"

5. Najgorszy film zagraniczny?
Wiele widziałam złych zagranicznych filmów.

6. Ulubiony serial?
Uwielbiam "iCarly" "Sam & Cat" " Wolfblood"

7. Jak często oglądasz filmy?
Prawie w każdy weekend.

8. Ulubiona fabuła filmu?
Kocham filmy o nastolatkach, dojrzewaniu i miłości.

9. Ulubiony aktor?
Nie mam chyba.

10. Ulubiona aktorka?
Miley Cyrus i Sandra Bullock 



Więc to już koniec tego posta. Mam nadzieję że Wam się podobał i obiecuję że będę posty pisać częściej. To zobaczenia w następnym poście:)



A Wy znacie jakieś ciekawe filmy?
Piszcie w komentarzach.

środa, 12 lutego 2014

TAG!

Hejkaaaa:)

dzisiaj miałam trochę słabszy dzień, dlatego postanowiłam napisać posta na poprawę humoru.
Dzisiaj mam dla was TAG "10 zdjęć opisujących mnie".  W następnym poście napiszę nazwę bloga tego kto odgadnie co najmniej 60% obrazków. Już nie mogę się doczekać co wywnioskujecie:D To zaczynamy:
1.
 2.
 3.


4.
 5.
 6.
 7.
 8.
 9.
 10.

Więc to wszystkie obrazki. Piszcie nazwy blogów i odpowiedzi w komentarzach. Życzę Wam powodzenia i do zobaczenia w następnym poście:)
P.S. TO MÓJ 10 POST!!!!! ^^

poniedziałek, 10 lutego 2014

MY NIGHT ROUTINE

Hejo!:)
Przepraszam Was na wstępie, że tak długo mnie nie było, ale miałam strasznie dużo na głowie w ostatnim okresie. Mimo to już jestem i w tym poście mam dla Was post "MY NIGHT ROUTINE".
Niestety, coś popsuło mi się w komputerze i zamiast filmiku będą zdjęcia:(. Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza. ZACZYNAMY! :>
1. Pierwsze co robię po powrocie do domu to wyprowadzenie mojego psa na spacer.

2. Następnie zabieram się do robienia lekcji:(
3. Potem jem kolację z Mamą i siostrą.

4. Wtedy mam czas dla siebie (ok. 2-3 godz. zależy czy mam jakieś sprawdziany).

5. Później jest czas na prysznic i pielęgnacje mojej twarzy.


6. Przed pójście spać wypijam kubek herbaty/kakao i czytam książkę bądź lekturę.

7. Spać chodzę w zależności od godziny na którą mam następnego dnia, ale zazwyczaj jest to 22:30.


No więc tak wygląda mój dzień po powrocie do domu ze szkoły. Następny post planuję napisać w weekend. Więc do zobaczenia:)






piątek, 3 stycznia 2014

Music baby:*

Siema skarby ^^
Dzisiejszy pościk będzie podsumowaniem roczku 2013:). Więc pierwsze 3 miesiące były udane, następne troszkę gorsze, bo się podłamałam.., ale po dwóch się podciągnęłam w nauce i wgl, wakacje cudowne < 3 ale pod koniec roku już totalnie jakiś koszmar... Nowy rok szkolny zaczęłam od 4, 3 a nawet 1 ... Kłótnie z Mamą... Ale teraz jest lepiej, od nowego semestru ruszam tyłek i zaczynam się uczyć.
A teraz coś ciekawszego:) Zostałam otagowana "Your Type Of Music- TAG". Więc zaczynamy:


1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki czy słuchasz wszystkiego co ''wpadnie Ci w ucho'' ?
Zdecydowanie się nie ograniczam, słucham tego co mi się spodoba:)

2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz ?
Nie mam jakiegoś wyznaczonego, lubię każdy.

3. Należysz do jakiegoś fandomu ?
Jestem trochę Belieber, bardzo lubię Ari, Selenę i Conora.

4. Ulubiona piosenkarka ?
Ari, Sel, Katty Perry, Nicki Minaj, Miley Cyrus, Beyoncé, Rihanna

5. Ulubiony piosenkarz ?
Justin Bieber, Conor Maynard i na pewno o kimś zapomniałam..

6. Ulubiony zespół ?
One Direction i Letni, Chamski Podryw xd

7. Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą ?
To wszystko zalezy od humoru. 

8. Piosenki jakiego wykonawcy-zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?
Mam misz masz w telefonie xd

9. Jaki masz dzwonek telefonu ?
Rihanna- What now

10. Jakiej muzyki nie znosisz ?
Za metelem nie przepadam, techno..

11. Wykonawca/zespół którego najbardziej nie lubisz ?
Nie mam..

12. Lubisz śpiewać ? Umiesz ?
Nie umiem, ale uwielbiam hihi

13. Jakiej stacji muzycznej słuchaj najczęściej w radiu ?
Nie slucham radia.

14. Jaki program tv ( muzyczny ) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz ?
Wszystkie możliwe MTV, Viva, 4fun i coś tam jeszcze ale nie pamiętam.

15. Które ''gwiazdy'' wręcz irytują Cię swoim zachowaniem ?
DODA .

16. Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną ?
Gangnam Style

17. Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele ? rodzice ? 
Mam podobny gust do moich przyjaciolke, ale moja mama nie słucham muzyki, a jeśli to klasyki.

18. Ulubiona piosenka-piosenki ?

  

Moje trzy faworyty < 3 
Moje ostatnie zdjęcie:)

A wy jakie macie typy muzyki?
Piszcie w kom.

sobota, 14 grudnia 2013

Merry Christmas:*

Siemka słodziaki:*
Dzisiaj byłam u babci i piekłyśmy pierniczki... Brzuch mnie boli od nadmiaru cukru...;/ Ale jestem zadowolona, bo udało mi się spędzić dzień z Mamą i siostrą:) A oto nasze dzieło: 




Oprócz tego byłyśmy dzisiaj w schronisku wyprowadzić psy i przy okazji rozejrzeć się, ponieważ moja Mama chce adoptować pieska:)) Na początku chcieliśmy wziąć suczkę shih- tzu, ale ona była w rezerwacji, a poza tym ma bardzo długą sierść i wymaga dużo pielęgnacji, dlatego szukałyśmy innego. I wzięłyśmy na spacer parę innych. Były to jeden kundelek i jeden charcik długowłosy. I ten chart nam się spodobał, ale był strasznie ruchliwy i zakręcony. Więc Pani nam powiedziała, że mamy zerknąć na psa naprzeciwko w boksie. Już wcześniej zwróciłam na nią uwagę. Jest to mieszaniec, najprawdopodobniej charta długowłosego z jakimś lisowatym. Zakochałyśmy się w nim od razu <3 Wabi się SCALI, ale mojej Mamie spodobała się SZISZKA i dlatego tak się będzie wabić. Bierzemy ją za tydzień do domu:)) Nie mogę uwierzyć, że moje oczekiwane od czterech lat marzenie się spełni.! Mam jej jedno zdjęcie:

Bardzo niewyraźne, ale jest.:) Sziszka jest bardzo całuśna i uwielbia się przytulać. Pies idealny i nie ciągnie na smyczy. 
Ja muszę lecieć się kąpać, bo jutro jest przyjęcie z okazji 70-siątych urodzin moich dziadków. Do zobaczenia. :*

A Wam jak mija weekend?

środa, 11 grudnia 2013

Na nowo.

Zastanawiasz się skąd taki tytuł?
Oświecę Cię!
Kiedyś byłam pyskata, wyzywająca i często wredna na popis. Mój ubiór, zachowanie i postawa były charakteryzacją . Chciałam w ten sposób zyskać popularność, sławę wśród znajomych...? Właściwie sama nie wiem po co to robiłam....
Teraz znalazłam nowych znajomych np. Julkę, która jest moim przeciwieństwem dlatego się uzupełniamy, ale także Olimpię z którą znam się dłużej, lecz nigdy nie miałyśmy takiego kontaktu jak teraz. Zmieniłam swój styl i jestem mniej krzykliwa, ale to nie znaczy, że nie przykuwam uwagi moim zachowaniem :P Wielu osobom się nie podobam, ale mnie to nie dotyka, ponieważ już wiem kim jestem i nią właśnie chcę być. I to samo radzę każdemu, odnajdźcie siebie, bo tylko to może pokazać Wam, że możecie być naprawdę szczęśliwi :))

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Make up na co dzień :)

Witajcie skarby! :*
Mam dzisiaj dobry humorek, ponieważ byłam u fryzjera i wyglądam inaczej niż wcześniej. Mam nadzieję, że lepiej... :P
Ale przychodzę do Was z inną sprawą- mianowicie z tym jakich kosmetyków używam na co dzień.
Więc ogółem to nie maluję się mocno, ale taki lekki, tuszujący make- up jest. 

 Więc to są wszystkie kosmetyki jakich używam. A teraz postaram się je opisać :))

PODKŁADY:


Posiadam dwa, ale używam obecnie tego z MAYBELLINE. Muszę przyznać, że obydwa sprawdzają się świetnie, mimo, że na początku lekko wysuszały mi skórę. Zaczęłam używać zwykłego kremu NIVEA i jest lepiej :) A drugi mam z AVON.

KOREKTOR:


Mam go z firmy AVON. Nie używam go co dziennie, tylko kiedy mam jakieś wypryski lub inne niedoskonałości. Ma on formę pomadki. ^^

CIENIE:


Są to zwyczajne cienie do powiek ze sklepu po 5 zł. BIAŁY, NIEBIESKI I GRANATOWY. :>

TUSZE I ZALOTKA:


W czarnej tubce jest czarny tusz firmy AVON "color style", a w białej odżywka do rzęs (przezroczysta) z firmy BELL. Zalotkę kupiła mi mama więc nie wiem z jakiej jest firmy, ale wiem, że jest z ROSMANN'a.

BALSAM DO UST:


Ten balsam jest z ZIAJI. Posiada on wyciąg z pomarańczy, więc przy okazji pięknie pachnie :))

Mam nadzieję, że Wam się spodobało i serdecznie polecam wszystkie te kosmetyki. 

P.S. Mamy jutro wolne, ponieważ szóstoklasiści i trzecio- gimnazjaliści piszą próbne testy, więc może pojawić się outfit, bądź zdjęcia z mojego jutrzejszego wypadu na miasto :3

A wy jak spędzacie wolne od szkoły dni?
Piszcie w komentarzach. ;>